27 May 2014

ABC 課程習作-- Pizza ~ Tomato & White Sauce


自從買了M8 Bosch 之後,一直都是用機打麵團,其實用M8都是自己邊做邊試,沒有專人在旁指導,好多時,啱定錯都唔肯定,總之焗出來似模似樣,入得了口,便當成功。


所以去到ABC學包,是反轉由低學起,由手搓麵團開始。什麼湯種中種老種通通都不用,就是手與麵粉。有麵包底的,反而會被之前經驗所混淆,去ABC學手搓麵包,就要跟足ABC的V字手勢。其實上幾堂已經好快上手,尤其是pizza,麵團水份不太多,要搓成靚靚麵團很客易。



學會手搓Pizza麵團,真的獲益良多,由開粉到食得,約個多小時,返到屋企,絕對可以隨時做!



 順帶一提,ABC這個餅底味道不錯!左右兩邊不同口味,只是白色的鯷魚醬有點鯹。有機會學Pizza而又怕鯹的朋友千其唔好落太多。 

No comments:

Post a Comment